Tuesday, September 21, 2010

lost in this new world...(erkk..new ker?)hu9.

SALAM..
sbenarnyer aku nk mncurahkan isi hati aku dri smalam lagi..
tpi ade something wrong somewhere so aku postponed la jadik ari nie..
smalma adlah hari yg amat tension bagi aku..
aku x tao knape..
aku rasa kosong tiba2..
mcm ade something yg hilang dlam diri aku..
bt pertama kali nyer(yeke? rasa mcm dah pernah jek..)
aku mrasakn yg idup aku ni snyi sngat2..
ya..mmg aku perasan mmg smnjak aku mnjejak kaki ke uitm ni
mmg idup aku berabah secara drastikkk....
ya..drastik yg sngat2 drastik..ek..mcm mne 2?hu9
dulu idup aku pnuh dgan gelak ketawa..
kwan2 yg periang..
suasana sekolah yg mlemaskan tpi mnyenangkan..
telatah mse di sekolah..aku rindu sngat2..
aku rasa mcm nk patah blik ke masa 2..
rinduu....
tpi skrang tgok la...
hurmmm...
idup aku pergi klas
blik klas
makan..
belek notes ckit..
bt assgnment..
hadap laptop layan fb..
no more fun..no more friends yg gilak-gilak..hak9
adkah aku tlah mnjadi bdak NERD???
MAYBE........
aku nak idup aku yg duluuuuu.....!!!! 




No comments:

Post a Comment