Saturday, September 18, 2010

belum terLAMBAT kot..

firsly,
disini aku ingin mengucapkan  
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN..
rasa2 nyer blum terlambat lagi kot..hu9
mmg la blum terlmbat lagi  kan..
ni kan blan syawal lagi nie..

hampir 2 mggu gak aku blik kg..
rasanya mmg x payah ckap la..mmg besssttt giler..
baru aku tao aku ni jenis yang SUKA-DUDUK-KAT-UMAH gak yer.he9
tpi rasa2 nyer kn aku sorang kot 
smua mmg cam ni kot...

skunk nie aku berada dlam blik aku kt kolej..
dah hampir 3 hari dah aku kt cnie..
konon2 nk study la sbb 2 aku dtang awl
padahal kwan2 aku yg laen still syok lagi kt kg..
tpi hrapan hnya tnggal hrpan wlupom da hmpir 3 hari
1 buku pom aku blum belek lagi...
erm..apa nk jadik la..
kerja aku kt cni ialah BERLINGKAR DIATAS KATIL..huahuahua..


 

No comments:

Post a Comment